Eindelijk daar! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Eindelijk daar! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Eindelijk daar!

Blijf op de hoogte en volg Bram

15 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Even een korte update.
Ik ben veilig aangekomen in Zuid-Afrika! Het weer hier is ook echt prachtig trouwens ;) De vlucht ging prima, en het was echt heel leuk om de rest van de groep te verrassen in Frankfurt, waar ik in hetzelfde vliegtuig als hen stapte :)
Dat was de korte update.

• 15 Januari 2016 - 18:15

Hanna:

Hoi Bram,
    Bedankt v d update.ik volg nog iemand die al heel lang in oudpad werkt onder de allerarmste. Daarom ben ik benieuwd waar jullie in dit grote land heen gaan.
    Je zult ws weer heel byzondere situaties maar ook mensen ontmoeten die jij tot Zegen mag zijn.TotHorens Gr Hanna

• 16 Januari 2016 - 00:17

Hannie:

Leuk Bram, even een korte update. Fijn dat alles zo goed is gegaan! Geniet van het mooie weer. Nogmaals een heel gezegende tijd. Groetjes, Jan&Hannie.