Laatste dagen in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Laatste dagen in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in ons kikkerlandje

Blijf op de hoogte en volg Bram

08 September 2015 | Nederland, Emmeloord

Het is bijna zover: aankomende vrijdag vertrek ik naar Canada!
Afgelopen zaterdag nog even een concert gegeven in het Muzisch Centrum, het was super en het ging nog goed ook! Nu de laatste dingen regelen en vooral kijken hoe ik alles mee ga krijgen in het vliegtuig.. Het is lastig dat het vooral dikke kleren zijn die ik mee moet, dan zit je koffer zo vol én je zit zo op het gewicht dat je mee mag.
Best nerveus voor de grote oversteek, ik ken niemand en ik heb geen idee waar ik terechtkom, maar gelukkig ga ik niet helemaal alleen ;)
Ik wil jullie ook vragen om voor me te bidden, dat God me beschermt op de reis en helpt als ik het moeilijk vind om om te gaan met al het nieuwe daar.
Ik zal alles hier wel gaan missen, maar als het goed is ga ik daar een hele goeie tijd tegemoet, daar vertrouw ik op!

  • 08 September 2015 - 11:50

    Herman Spronk:

    Hi toffe Bram,

    Het ga je goed. Bless you, Herman en Gillian

  • 08 September 2015 - 11:52

    Thea:

    Hoi Bram, succes met je koffer vol te proppen, sterkte met het afscheid en we wensen je een goeie reis en een heel waardevolle periode toe in het komende jaar! Groetjes van Gerlof, Thea en Matthijs.

  • 08 September 2015 - 14:58

    Coert En Monique :

    Hoi Bram, heel veel succes met de laatste dingetjes en met afscheid nemen.
    Een heel bijzonder en gezegend jaar gewenst, wij bidden voor jou!
    Groetjes, Coert en Monique

  • 08 September 2015 - 21:15

    Hannie&Jan:

    Heel veel succes Bram, met alles pakken. Jan zegt:" je winterjas aantrekken of andere dikke kleren. Kun je in het vliegtuig zo in het rek leggen! Bram een heel gezegende tijd toegebeden. Liefs, Hannie&enJan.

  • 09 September 2015 - 10:32

    Bra:

    Hallo Bram,
    Bedankt voor je reisverslag.
    Veel sterkte daar in her verre Canada.
    Spannend, maar ik ken je langer en ik weet dat je het aankunt.

    Bra

  • 15 September 2015 - 19:39

    Aline:

    Hoi Bram,

    Geland en wel, en gestart aan je programma inmiddels. We zijn benieuwd hoe je eerste indrukken zijn?! We gaan je volgen.
    Dikke Poes hoor!

    Lieve groeten,
    Bram & Aline

  • 16 September 2015 - 14:02

    Hanna:

    Hoi Bram,na je enerverende reis ben je nu enkele dagen met je program begonnen denk ik zo.
    Hier is het wat herfstachtig geworden en ik wil je daarom even zeggen er wordt aan je gedacht in je nieuwe situatie.In fil.4 vers 4-7 staat een tekst over dankbaarheid en piekeren en die wil ik aan je doorgeven.Maar je kunt het .Tot kiekenGr Hanna

  • 21 September 2015 - 19:35

    Johan En Tineke Tensen:

    Hi Bram, ik denk dat het door onze vakantie is dat ik geen afscheid van je heb genomen, maar bij deze! En ik wens je heel veel zegen toe voor het komende jaar!
    Hartelijke groet, ook van Tineke, Johan Tensen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 19412

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: