Het wordt steeds officiëler! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Het wordt steeds officiëler! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Het wordt steeds officiëler!

Blijf op de hoogte en volg Bram

06 Juli 2015 | Nederland, Emmeloord

Zoals de titel al zegt, het begint nu aardig officieel te worden en het komt dus ook rap dichterbij voor mn gevoel!

Vorige week heb ik een pakket uit Canada ontvangen met oa een mooi Outtatown T-shirt, een student handbook en wat officiële documenten, toch leuk om ook fysiek iets te ontvangen zo!
Gisteren ook wat over Outtatown verteld in de kerk en ik ben echt heel blij en dankbaar voor alle goeie reacties en steun die ik vanuit de kerk heb ontvangen!
Verder heb ik net m'n vlucht geboekt, het staat dus vast: vrijdag 11 september om 11:55 vertrek ik naar Canada!

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten heb ik afgelopen week m'n sleutelbeen gebroken, bid alsjeblieft voor een snel herstel en voor de verdere voorbereidingen!

Dat was het weer voor deze keer!

  • 06 Juli 2015 - 23:25

    Hannie:

    Leuk Bram, dat de reis al zichtbaarder wordt voor jou. We hopen inderdaad dat je sleutelbeen goed en snel gaat genezen. Veel sterkte, ik(wij) komen vast nog wel een keer langs.
    Ook bidden we voor je genezing en de voorbereidingen van je reis. Liefs, Hannie en Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 19321

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: