Even wat nieuwtjes! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Even wat nieuwtjes! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Even wat nieuwtjes!

Blijf op de hoogte en volg Bram

21 Juni 2015 | Nederland, Emmeloord

Er is de afgelopen weken best wel weer wat gebeurd!

Zoals waarschijnlijk de meesten van jullie al gehoord hebben ben ik geslaagd en heb ik me afgelopen zondag laten dopen! Dat slagen was niet heel verrassend, maar het dopen wel, ook voor mezelf!

Nu even wat nieuws over Outtatown: ik ben aangenomen, ik heb het eerste bedrag overgemaakt zodat ik zeker weet dat ik erin zit en ik ben al aan het zoeken naar een (goedkope) vlucht naar Canada.

Bedankt voor alle leuke reacties die ik gehad heb op dat ik dit ga doen, dat bemoedigt me! Ook degenen bedankt die me al klusjes hebben gegeven, ik heb al 3 auto's mogen wassen en aan 2 jongens bijles mogen geven. Hier was ik echt blij mee en ik hoop dat er nog meer komt! ;)
Dus als je een klusje hebt, bel, app, of mail me, of als je me wil steunen met een gift is dat natuurlijk ook altijd meer dan welkom!

Ik heb trouwens ook een baan gevonden! Het is niet echt ideaal -ik moet elke ochtend 20 km erheen fietsen, en 's middags weer terug- maar het is in ieder geval iets en het werk zelf is goed te doen.

Ik laat binnenkort weer meer horen!

  • 29 Juni 2015 - 22:46

    Jan En Ieda Koffeman:

    Gods zegen Bram

  • 30 Juni 2015 - 21:01

    Johan En Tineke:

    Zo, Bram wat zal jij een ijzeren conditie opbouwem met elke dag, naast je werk, 40 km fietsen. Val je daarna als een blok in slaap? Succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 19328

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: