De tweede en derde dag hier :) - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu De tweede en derde dag hier :) - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

De tweede en derde dag hier :)

Blijf op de hoogte en volg Bram

07 September 2013 | Thailand, Don Mueang

Alweer ontzettend veel beleefd in deze 2 dagen:)
Vrijdagavond zijn we gaan shoppen, dat was heel vermoeiend, maar verder ook niet echt interessant..xD We hebben boven in een shopping centre gegeten, dat was wel grappig, dan kocht je eerst een kaart, waar je dan zelf geld op zet, en dan ga je langs allemaal kleine restaurantjes, waar je dan iets uit kan kiezen, en halen ze dat bedrag van je kaart af. Wij deden ieder 100 baht op onze kaart, dat is ongeveer 2,5 euro, en daarvan heb ik een aardig grote cola en twee heerlijke maaltijden van gehaald :D En daarna zijn we nog even langs de mac geweest, een McFlurry gehaald voor 60 cent! :)
We zijn trouwens met een soort busje daarheen gegaan, dat heet een song-theeuw, dat was ook wel grappig xD
Rond twaalf uur zaterdag begon het ineens keihard te regenen en toen viel de stroom uit, dus toen hadden we een uur geen airco en ventilators. Om kwart voor 4 gingen we naar buiten, en toen zagen we dat de wegen helemaal onder water stonden! Er waren zelfs kinderen aan het spelen in het water en gingen er gewoon in zwemmen xD
We gingen eerst met de taxi naar de rivier die door Bangkok loopt en toen namen we eerst een boot, en daarna nog een boot naar het centrum van de stad. Daar gingen we uit eten, we gingen naar de Italiaan, dus geen Thais eten dit keer :)
Daarna zijn we in een aardig hoog reuzenrad gegaan en daarna weer terug op de boot. Toen na de 1e boot zijn we overgegaan op de skytrain, en toen vanaf het station weer met de taxi naar de OMF-basis.
En er is hier gelukkig ook een hele mooie piano waar ik altijd op mag spelen :D

• 09 September 2013 - 22:47

Wilma:

Wat bijzonder allemaal, Bram!. Het lijkt net vakantie! Geniet ervan!

• 12 September 2013 - 21:57

De Buurtjes:

Dag lieve Bram, zo te lezen vermaak jij je goed daar! Leuk om de foto's te zien. En je geniet ook van het lekkere eten,altijd goed.. zo kennen we je! :) Hoop dat je leuke mensen ontmoet. x x x voor jullie alle3.

• 14 September 2013 - 15:43

| |_) | (_) | | | < (_) | | | | |_
    |____/ \___/|_| |_|\_\___/|_| |_|\__|

• 14 September 2013 - 15:45

Nathan:

Wist je trouwens dat Bangkok de langste plaatsnaam ter wereld heeft? De echte naam is namelijk
    Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasi. Ja dat is een plaatsnaam

• 15 September 2013 - 12:21

Jane Lasonder:

hey Bram en family , veel plezier en Gods zeggen voor jullie allemaal in Thailand .
    Mooi evaring voor jullie
    jane & family:)