Wie A zegt.. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Wie A zegt.. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Wie A zegt..

Blijf op de hoogte en volg Bram

29 Mei 2015 | Nederland, Emmeloord

Hallo allemaal!

Het is een tijdje stil geweest hierzo, maar ik ga weer op reis, en dit keer nog wat langer dan toen naar Thailand. In de details van deze reis kan je lezen wat ik nou precies ga doen, dat ga ik hier niet nog een keer typen ;)

Ik ga dus een tussenjaar doen, en het was best bijzonder hoe ik dit heb gevonden. Het afgelopen half jaar heb ik het gevoel gehad dat ik een tussenjaar moest gaan doen. Maar de hele tijd gingen alle deuren voor me dicht; ik heb naar een stuk of 10 organisaties een bericht gestuurd of ik mee kon, maar ik was overal te jong, ze wouden me niet mee hebben, omdat ik nog geen 18 ben. Toch stom dan dat ik een klas over heb geslagen.. Ik had de hoop dus al opgegeven en me maar gewoon ingeschreven voor een studie aan de Universiteit Twente, zoals een normaal persoon zou doen. Maar nu 3 weken geleden in een ochtenddienst in de kerk werd ik weer bevestigd dat ik een tussenjaar moest gaan doen. Dus ik ging 's avonds weer zoeken en dit kwam op Google naar voren: http://www.outtatown.com en ik ging maar eens lezen wat het was.
Ik ervoer dit echt als Gods leiding; alles op de site sloot precies aan op wat ik geloof en wat ik zocht in een tussenjaar!
Het enige waar ik me nu nog zorgen om maak is het geld, want het is best wel duur allemaal. Maar ik geloof dat God wil dat ik dit ga doen en omdat ik dat geloof, geloof ik ook dat het goedkomt met het geld.

En nu heb ik alle formulieren ingestuurd, dus nu wacht ik op een bevestiging dat ik meedoe.

Jullie gaan meer horen!

  • 29 Mei 2015 - 18:44

    Hannie:

    Wat geweldig Bram dat je eruit bent! Ik wilde deze week al vragen of je al wat gevonden had om als tussenjaar te doen. Helemaal goed dat je zo bevestigd bent om dit te kiezen. Ik heb het nog even nagelezen. Als ik het goed begrepen heb ga je voor drie maanden of toch langer? In elk geval heel veel zegen! Lieve groeten, Hannie&Jan.

  • 03 Juni 2015 - 21:30

    Diny :

    Hoi Bram, wàt een ontwikkelingen en spannend hoe dit allemaal verder gaat, we wensen je alle goeds toe op deze weg van onderzoeken wat Gods wil is met je leven.
    En we geloven dat Hij je verder zal leiden en bevestigen, als het goed is in Zijn ogen!
    met hartelijke groet, Diny en Gijs

  • 03 Juni 2015 - 23:57

    Edi:

    TOPPIE, Beethoven, dat is een mooie school! Beetje ver weg maar dat is voor jou al normaal geworden. Verder zal ik even een enge klus voor je opsnorren, iets met spinnen, wat ik zelf niet durf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 19334

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: