4 weeks left... - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu 4 weeks left... - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

4 weeks left...

Blijf op de hoogte en volg Bram

28 Oktober 2013 | Thailand, Don Mueang

En toen waren we weer terug in Bangkok :) Feels like coming home again.
Het voelde wel echt als een vakantie in Chiang Mai, we hebben gewoon alleen maar leuke dingen gedaan en gerelaxt, zo heb ik o.a. de volgende dingen gedaan:
- een fietstour gedaan van 50 km waarbij we bij verschillende plekken stopten, zoals tempels, museum en voor de lunch
- een dagtour gedaan waarbij we hebben geraft, op een bamboevlot gezeten, op een olifant gereden, en een wandeling van twee uur gedaan naar een mooie waterval en daaronder gestaan
- een ochtend naar een olifantenkamp geweest, dat was ook erg leuk, olifanten zien voetballen, basketballen, schilderen en andere kunstjes doen!
- een zipline track gedaan, ik vond eigenlijk alleen de laatste afdaling eng, 40 meter recht naar beneden vallen, waarbij je gelukkig nog wel vastzat aan twee touwen..;)
- gezwommen :D er was een zwembad op het terrein waar we sliepen :)
- op het hoogste punt van Thailand gestaan, 2565 meter :)
- naar een hele grote markt geweest :)
- gegolfd met mn vader, dat was echt lastig!:o

Nou, en dat waren zo'n beetje wel de hoogtepunten van de vakantie :) Afgelopen vrijdagavond ben ik nog ziek geworden, koorts en misselijk, en ik ben nu nog steeds een beetje half, maar het gaat gelukkig alweer een stuk beter :)

Nou, en nu dus nog 4 weken en dan gaan we alweer weg, best wel raar om te bedenken, ik kan me het gewoon niet voorstellen om weer terug te zijn in nederland..xD

• 28 Oktober 2013 - 14:10

Ester:

Hoi Bram!
    Wauw wat een verhalen heb je en wat zie je veel! Super om zo een beetje mee te genieten. Straks inj Nederland weer aan de boerenkool met worst, muts op je hoofd, handschoenen aan....of dat je nog kan bekoren..? Terwijl jij daar, ver weg, zit, stormt het hier in Nederland en worden bomen met wortel en al uit de grond gerukt. Hollandse herfst zullen we maar zeggen! Temperatuur is nog wel lekker, maar bruin worden doen we niet meer ;)! Veel plezier met je vrienden en vriendinnen daar en met de jeugddienst. Hartelijke groet van ons.

• 28 Oktober 2013 - 19:02

Wilma:

Hio Bram, Eerst dacht je : wat ga ik allemaal doen in Thailand? Het leek naar een eeuwigheid en nu komt het eind alweer in zicht, en er is nog zoveel te doen....! Nou, Ester schreef al hoe het hier aan toe gaat! Geniet nog maar van de warmte en avonturen!

• 29 Oktober 2013 - 18:22

Hannie:

Hoi Bram,
    Wat maak je een leuke dingen mee. Wel heel interessant allemaal lijkt me. Toch leuk dat het terugkomen in Bangkok een soort thuiskomen is. Een goed teken! Fijn dat je weer opgeknapt bent na de koorts de misselijkheid enz. Nog een heel fijne tijd gewenst. Groetjes ook van Jan,
    Liefs, Hannie.

• 31 Oktober 2013 - 11:51

Hanneke Van Boven - Kantoor Terschuur:

Hoi Bram, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad, met een heleboel gave dingen om te doen en mee te maken! Minder fijn dat je zo beroerd was, zeg.... ! En dan is het met de hitte echt niet leuk om ziek te zijn... maar gelukkig gaat het weer beter, dat is mooi. Hoop dat je weer helemaal zult opknappen.
    Aanstaande zondag mag je piano spelen in de international church; wat super man! Wij hebben hier op kantoor voor je gebeden, dat je weer helemaal mag opknappen en dat het zondag goed zal gaan met spelen. Veel succes!
    En dan begint nu het aftellen richting vertrek naar NL... heb je weer zin om terug te gaan, of wil je nog wel een poosje blijven? Uit je woorden begrijp ik dat je je inmiddels wel lekker thuisvoelt in Thailand/Bangkok. Ben je in een paar weken veranderd van een 'poldermens' in een 'wereldstadbewoner' :) Nog een fijne tijd daar, hartelijke groetjes vanuit het OMF kantoor in NL, Hanneke