Back from Koh Talu!:) - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Back from Koh Talu!:) - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Back from Koh Talu!:)

Blijf op de hoogte en volg Bram

30 September 2013 | Thailand, Don Mueang

Ik heb echt ontzettend veel beleefd afgelopen week! Ik zat dus nog tot woensdag in Mancha Kiri, Isaan, en toen ben ik donderdagavond naar de jeugdleiding toegegaan, daar een nachtje geslapen, 's ochtends er weer om 3.20 uur uit (toen sliepen jullie in Nederland nog niet eens!) en toen op naar Koh Talu! Ik heb afgelopen dinsdag ook nog een heel intensieve ochtend gehad, ik ben om 4.45 uur opsgestaan om te gaan fietsen met een aantal mannen, incl. de vader van het gezin waar we waren. Toen hebben we 1 uur en 10 minuten gefietst, dat is op zich echt niet lang, maar we hebben wel mooi 35 km gefietst! We waren dan ook wel aan het wielrennen, maar alsnog was het wel echt vermoeiend xD
En ook nog een ochtend een man geholpen met verhuizen, dus dan doe ik ook nog is wat nuttigs ;)
Koh Talu is echt zo'n prachtig eiland!! Gewoon echt als hoe je altijd in films ziet: lange stranden, palmbomen erachter, lekker zonnetje erbij en een blauwe zee, heerlijk!:) We hebben dus inktvisgevist, maar er waren maar vier mensen die er één hadden gevangen, dus dat was minder, en we hebben gesnorkeld, dat was echt prachtig!:) Heerlijk water en zoveel vissen! Maar vrijdagavond toen ik op het strand lag te zonnebaden voelde ik me eigenlijk best wel schuldig, ik was daar gewoon lekker aan het liggen, terwijl ze in Nederland allemaal op dit moment op school zitten..:$
Ze hadden daar ook elke maaltijd een buffet, dus gewoon lekker zoveel eten als je kan :D maar ik ben nu dus nog steeds erg moe, dus ik ga slapen:)

  • 30 September 2013 - 23:11

    Jan En Hannie:


    Hoi Bram,

    Zo te horen ben je druk daar in Thailand.
    Fietsen, snorkelen en aan het strand liggen.
    Heel erg druk.
    We zullen dit bericht maar niet doorsturen naar je schoolleiding.
    Gelukkig zijn er ook andere bezigheden voor je waar je erg nuttig bent.
    En dan mag je ontspanning er echt wel bij.
    Je schreef dat je daar heerlijk eten kon en veel, dubbele punt: ik ben nu erg moe.
    Mijn vraag: Waarvan? Sorry, dit was maar een geintje.
    We wensen je nog vele bezigheden toe, vooral ook die waarbij je je nuttig kunt maken.
    Dat zal jou ook zeker voldoening geven.
    Hou je haaks hè en sterkte met je taalstudie.
    De hartelijke groeten van Jan en Hannie.

  • 08 Oktober 2013 - 14:28

    Hanneke Van Boven - Kantoor Terschuur:

    Hoi Bram, wat leuk om te lezen over je belevenissen en hoe je het ervaart om in Thailand te zijn! Je tijd in Isaan klinkt echt gaaf zeg! Wat leuk dat je daar met de mannen kon optrekken en allerlei dingen kon meemaken van de cultuur! En toen daarna een tropische-paradijs-ervaring :) Leuk hoor!
    Nu ben je weer terug in Bangkok. Hoe is dat nu? Vertel je daar wat over in je volgende blog? Zou leuk zijn! Hoe gaat het met je Thaise taalles? Kun je je al een beetje redden in het Thai?
    Wij bidden hier voor je! Hartelijke groetjes namens ons allemaal op het OMF kantoor, Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 19319

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: