First day in Thailand! - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu First day in Thailand! - Reisverslag uit Don Mueang, Thailand van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

First day in Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Bram

05 September 2013 | Thailand, Don Mueang

Nou, daar zit ik dan in Thailand, 10000 km verderop xD deze dag was echt ontzettend vermoeiend, maar ook een dag met super veel nieuwe indrukken. Ik begin wel bij het vliegtuig:
woensdagavond, rond 8 uur ofzo, begon het vliegtuig ineens te shaken, dus dat was best wel eng, gewoon het gevoel dat er 10 km lucht onder je is, voordat je pas op de grond bent, en als dan een motor uitvalt ofzo...xD
Verder ging de reis wel lekker:
Lekker avondeten gehad, Monsters University en Fast and the furious 6 gekeken, ook nog een beetje thai geleerd en zelfs nog een ijsje gehad rond middernacht xD
Dus. Toen waren we in Bangkok!:) iemand van hier wachtte ons op op het vliegveld en we gingen met een taxi naar de OMF-basis. het bleek dat we echt een supermooi appartement hadden lekker ruim allemaal :)
En toen heb ik 's middags nog even lekker geslapen, gewoon omdat het kan ;)
Het is gewoon zo raar om te bedenken dat het in Nl 5 uur vroeger is, ik bedoel, het is hier allang pikkedonker, maar in Nl gaat iedereen er over 5 uur pas is over denken om naar bed gaan ofzo..
Ook moet je natuurlijk wennen aan het feit dat ze hier links rijden, pittig eten hebben, veel tempels hebben en veel afbeeldingen van de koninklijke familie hebben, gewoon overal!
En het is echt een chaos op de weg, gewoon zoveel scooters racen overal tussendoor, vet veel taxi's en ook nog veel andere vervoermiddelen xD
en Bangkok is echt zó groot...
Alles is hier ook ontzettend goedkoop, je kan hier een complete maaltijd krijgen voor 60 baht, dat is ongeveer 1,5 euro!:)
En het is hier natuurlijk echt verschrikkelijk warm, gelukkig hebben we goeie airco op onze kamer!:D
Dat was dag 1 hier in Bangkok, een geslaagde eerste dag :)

• 08 September 2013 - 19:28

___ _
    | _ )_ _ __ _ _ __ | |
    | _ \ '_/ _` | ' \|_|
    |___/_| \__,_|_|_|_(_)

(ASCII Art mislukte een beetje) Veel lol in Thailand Bram!