Leaving Holland!:) - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu Leaving Holland!:) - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Bram Jonkheer - WaarBenJij.nu

Leaving Holland!:)

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 September 2013 | Nederland, Emmeloord

Nou, vandaag is het dan eindelijk zover, we gaan naar Thailand! Het was nog een heel gedoe met de koffers om binnen het toegestane aantal kilo's te blijven, maar het is uiteindelijk toch nog gelukt :) Ben nu best wel zenuwachtig, ik kan me echt niet voorstellen dat ik morgen gewoon al in Bangkok zit!..xD We vliegen vanavond om 17.50, hopen dat de vlucht een beetje goed gaat verlopen, niet teveel vertraging enzo.. Het is 11 uur vliegen, maar er komen natuurlijk ook nog 5 uur tijdsverschil bij, dus we komen pas morgen om 9:30 Thaise tijd aan..:) Ik verheug me al wel op de vlucht eigenlijk, lekker filmpjes kijken enzo in het vliegtuig, en niet te vergeten dat heeeerlijke vliegtuigvoedsel xD Thailand, here we come!:D

  • 04 September 2013 - 12:19

    Eline:

    Ha Bram,
    Wat spannend, de grote reis begint bijna!!!
    Goede reis allemaal en ik ben benieuwd naar de verhalen!
    Groetjes Eline

    (Breeuwsma - voor als je er meer kent ;))

  • 04 September 2013 - 15:45

    Aline En Bram:

    Hoi Bram,

    Je had nog wel even een foto van jezelf neer kunnen zetten. Hadden we het resultaat van Roelinda haar knipbeurt nog even kunnen bewonderen. Jullie zullen nu op schiphol zijn. Reizen in gedachten met jou en jullie mee!

    Lieve groeten,
    Aline & Bram en de kinders

  • 07 September 2013 - 12:16

    De Buurtjes:

    Lieve Bram,
    Leuk dat we hier ook jouw verhalen kunnen lezen, dus doe je best en zet er maar regelmatig wat op :)
    X Van ons, de buurtjes (nu wat verder weg :) )

  • 08 September 2013 - 21:45

    Ruth:

    Hey Bram! (en ouders Jonkheer)

    Hebben jullie een goede reis gehad? Zal wel even omschakelen zijn zo ineens in een heel warm land of niet? ;-)
    Ik heb jullie helaas geen gedag meer kunnen zeggen, maar wil jullie heel veel zegen en plezier wensen de komende maanden! Ik hoop dat jullie een goede tijd mogen hebben!
    Leuk dat je een blog bijhoudt, ik zal af en toe eens meelezen wat je daar allemaal meemaakt :)

    Groetjes uit Groningen!
    Ruth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Blijf hier op de hoogte van mijn reis!

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 19340

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 19 April 2016

Outtatown!

04 September 2013 - 26 November 2013

Reis naar Thailand

Landen bezocht: